اندوه
کمی هم بخند!
کسی ما را نمی بیند
اینجا همه
در اندیشۀ اندوه خودند...
عابد ساوجی
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم آبان ۱۳۹۴ ساعت 13:25 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی)
|
باید به پایت