هر شب منتظر کسی می مانم تا، یکی بیاید حالم را بپرسد!
دریغ! هرگز کسی بر این در بسته سر نمی زند.
 منتظر تو می مانم .

دلم خوش است به صدای گامهایت که در سنگفرش کوچه می پیچد.
گام بر سینۀ تنگ ام  بگذار ،

از برگهای زرد خزان بی بها تر که نیست...