انتظار
هر شب منتظر کسی می مانم تا، یکی بیاید حالم را بپرسد!
دریغ! هرگز کسی بر این در بسته سر نمی زند.
منتظر تو می مانم .
دلم خوش است به صدای گامهایت که در سنگفرش کوچه می پیچد.
گام بر سینۀ تنگ ام بگذار ،
از برگهای زرد خزان بی بها تر که نیست...
+ نوشته شده در یکشنبه بیستم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 0:41 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی)
|
باید به پایت