بدون ریشه
دل به تاریخ نبسته ایم چرا که امتحان خود را پس داده اند.
آیندگان نیز در پردۀ ابهامند و دل بر سراب بستن است،
اما نمی دانم چه دستهایی در کار است ؟
آنها که باید به فکر حفظ ریشه و شاخ و برگ باشند،
تبر به دست گرفته اند تا از ریشه قطع کنند!.
میان شاخه و باد دعواست
تبر
کمی تأمل کن!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 0:21 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی)
|
باید به پایت