غم نخور
دلتو به من بده
تا نزارم تنها باشی
تویِ دنیای بزرگ
زندونیِ غمها باشی
همیشه این جمله زیبای همیشه تازه را با خودت زمزمه کن: این نیز بگذرد.
یا به قول حافظ گرامی : چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند.
تا نزارم تنها باشی
تویِ دنیای بزرگ
زندونیِ غمها باشی
همیشه این جمله زیبای همیشه تازه را با خودت زمزمه کن: این نیز بگذرد.
یا به قول حافظ گرامی : چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند.
+ نوشته شده در جمعه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 20:47 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی)
|
باید به پایت