درد

خبــــر نداری از دلم که ساده درد می کند


از این دلی که بی تو بی اراده درد می کند


مــــــدام ذهن خسته ام تو را مرور می کند


سَرَم،سَرَم، خدا،که فوق العاده درد می کند


بـــــه جاده می زنم ولی چقدر پای عاشقم


از اینکه بی تو می رود پیاده درد می کند


گله ندارم و غم ِ تو را به دوش می کشم


فقط شنیده ام که دوش ِ جاده درد می کند


تمام تار و پود من، از اینکه بی خیال ، تو


دلت بـــــــــه من اهمیت نداده درد می کند