#تفکرات تنهایی
اندکی ار آثار #عابدساوجی
فصل ها
منتظر می مانی
آرام
آرام
فصلها،
سالها
می گذرند
باران نمی بارد
زیر پلکهایت ...
گلدان
ترک بر می دارد.
+
نوشته شده در دوشنبه سی ام اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 1:5 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی) |
باید به پایت
گل می ریختم
باغچه ام را
خزان زده بود...
عابدساوجی
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
دی ۱۳۹۸
مرداد ۱۳۹۸
دی ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
خرداد ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۶
دی ۱۳۹۶
مرداد ۱۳۹۶
تیر ۱۳۹۶
خرداد ۱۳۹۶
اردیبهشت ۱۳۹۶
شهریور ۱۳۹۵
فروردین ۱۳۹۵
دی ۱۳۹۴
آبان ۱۳۹۴
مرداد ۱۳۹۴
تیر ۱۳۹۴
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۲
آبان ۱۳۹۲
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
خرداد ۱۳۹۲
اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
BLOGFA.COM