وقتی گم می شوم بیشتر هوای تو را می کنم.
اصلا خاصیت دنیا در همین است، وقتی پیش منی قدرت را نمی دانم ! اما وقتی نیستی...


چشمه را پرسیدم:

گریه چرا؟
آه کشید
خندیدم
این همه اشک؟
گفت : تا که لبخند نشیند لب دوست
جان بدهم چیزی نیست.