گریه...
وقتی گم می شوم بیشتر هوای تو را می کنم.
اصلا خاصیت دنیا در همین است، وقتی پیش منی قدرت را نمی دانم ! اما وقتی نیستی...
چشمه را پرسیدم:
گریه چرا؟
آه کشید
خندیدم
این همه اشک؟
گفت : تا که لبخند نشیند لب دوست
جان بدهم چیزی نیست.
اصلا خاصیت دنیا در همین است، وقتی پیش منی قدرت را نمی دانم ! اما وقتی نیستی...
چشمه را پرسیدم:
گریه چرا؟
آه کشید
خندیدم
این همه اشک؟
گفت : تا که لبخند نشیند لب دوست
جان بدهم چیزی نیست.
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10:24 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی)
|
باید به پایت