تورا کم دارد
میان دشت شقایق
در سراشیبیِ راه
خانه ایست
پر از تنهایی
تورا
جا دارد
گِردِ تو
خواهند سوخت
پروانه ها
اگر
برگردی.
عابــــــــــــــــــــــــــد ساوجی
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 13:37 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی)
|
باید به پایت