یادت بخیر باد گل همیشه بهارم ( عابد ساوجی)
🍷🌻❤️سلام. وقت گرامی تان چون سیب سرخ باد که اگر نیم شود به گونه های دختری می ماند گاز گرفتنی.❤️
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم فروردین ۱۳۹۵ ساعت 22:31 توسط عباس عابـــــــد( ساوجی)
|
باید به پایت